Menu

Το ανανεωμένο Logo

    Ο διαγωνισμός της Eurovision γιορτάζει τα 60 του χρόνια το 2015, γι’ αυτό το λόγο η EBU θέλησε να ανανεώσει το γενικό Logo της Eurovision το οποίο πρωτοεμφανίστηκε το 2014 στην Κωνσταντινούπολη.
    «Πραγματοποιήσαμε εκτεταμένη έρευνα μεταξύ των συμμετεχόντων ραδιοτηλεοπτικών φορέων, χιλιάδες κανονικοί θεατές, οπαδοί και άλλων σημαντικών φορέων. Ένα από τα σαφή αποτελέσματα ήταν ότι το λογότυπο αναγνωρίζεται ολοένα και περισσότερο, αλλά ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια ανανέωση, αφού ήταν σε χρήση για 11 εκδόσεις του διαγωνισμού », λέει ο Jon Ola Sand, εκτελεστικός επόπτης του διαγωνισμού για λογαριασμό της EBU.
    Το νέο ανανεωμένο design είναι αποτέλεσμα του επικεφαλή σχεδιαστή Cornelis Jacobs και της ομάδα του από το Άμστερνταμ, με βάση το Cityzen Agency.